Bursa implant tedavileri hakkında hızlı bilgiler

İmplantlar hakkında sizlerden en çok gelen soruları derledik ve birer cümlede kafa karıştırmadan cevaplamaya çalıştık umarım işinize yarar. Sizler de sorularınızı bizlere iletişim kanallarımızdan iletebilirsiniz. Uzman diş hekimlerimiz ile sizlere danışmanlık etmekten mutluluk duyarız.

Nedir bu diş implantı?

İmplantlar titanyumdan üretilen, çene kemiği içerisine sabitlenerek kullanılan yapay diş kökleridir.

İmplant ne zaman yaptırılır?

Diş eksikliği olan hastalarda uygulanmaktadır ve kendi dişiniz kadar konforlu bir tedavidir.

İmplant ne zaman yapılamaz?

• Ağız temizliğinin tam olarak sağlanamaması
  • Bazı kalp rahatsızlıkları
  • Kan pıhtılaşma sorunları
  • Şeker hastalığı; kontrol altında olmayan ve diyabetin düzenli seyretmediği durumlar
  • Çenedeki kemik yapısının uygun olmaması, yetersiz ve anatomik olarak riskli olması

İmplant tedavisi acı veriyor mu?

Tüm implant uygulamaları anestezi altında uygulandığından dolayı operasyon sırasında acı veya ağrı hissetmezsiniz. implant operasyonu sonrasında ise hekiminizin tavsiye ettiği ağrı kesiciler iyileşme sürecini atlatmak için yeterli olacaktır.

Ucuz implant nereden bulurum?

İmplantlar titanyumdan üretildiği için çok çok uygun fiyatlar beklemeyin. Ancak piyasanın çok altında olan implantlarında araştırmasını iyi yapınız. Merdiven altı üretimi denilen 3. kalite implantlar sağlıklı değildir.

Bursa Derman Dental nerede?

Derman Dental Yıldırım ilçesinde Erikli mahallesi Ankarayolu caddesi üzerinde erikli sapağında bulunmaktadır. Her türlü implant ve ağız sağlığı hizmetleri ile yanınızdayız.

Translate »